Temu su strojnog učenja, u okviru eksperimentalnog kurikuluma BrAIn, upoznali učenici 8.a razreda s nastavnicom Tihanom Kraml Kanaet. Osnovni koncepti strojnog učenja vrlo su složeni i učenicima teško shvatljivi. Sami su to iskusili služeći se konkretnim alatima. Kroz igru su istraživali i učili. Igrajući igru „Quick, Draw!“ „Quick, draw!“, upoznali su se s primjerom učenja pod nadzorom. Igrali si i igru „Pac-Man“, ali s posebnim dodatkom, trenirali su model igre tako da prepoznaje pokrete njihove ruke.
Također, kao primjer potpomognutog strojnog učenja, učenici su igrali igru utrkivanja motocikala na stazi. Motocikli uče metodom pokušaja i pogrešaka i na temelju toga nadograđuju svoje znanje. Kroz cjelokupnu aktivnost učenici su usvojili osnovne koncepte strojnog učenja.
Nastavnica Tihana Kraml Kanaet je navedene aktivnosti predstavila na CUC-u 2025. kao primjer ostvarivanja ishoda i primjer dobre prakse.






