Naša je škola od 23. do 25. travnja 2025. godine imala čast ugostiti švedskog obrazovnog stručnjaka Denija Bešlagića, koji je tijekom trodnevnog posjeta održao niz predavanja i radionica za učitelje i roditelje, donoseći vrijedne uvide u švedski obrazovni sustav.
Prvog dana, 23. travnja, Bešlagić je održao predavanje za članove Učiteljskog vijeća pod nazivom „Inkluzija u švedskom obrazovnom sustavu – postignuća i izazovi“. U izlaganju je predstavio švedski model inkluzivnog obrazovanja, istaknuvši važnost individualiziranog pristupa učenicima, suradnje između učitelja, stručnih suradnika i roditelja te kontinuiranog
profesionalnog razvoja nastavnika. Naglasio je kako inkluzija nije samo cilj, već trajni proces koji zahtijeva prilagodbu i otvorenost prema promjenama.​
Nakon toga održao je predavanje „Poučavanje književnosti – koncept i provedba u nastavnom procesu“, u kojem je podijelio primjere dobre prakse iz švedskih škola. Poseban naglasak stavio je na razvoj čitateljske pismenosti kroz integraciju književnih tekstova u različite nastavne predmete, poticanje kritičkog mišljenja i povezivanje pročitanog s osobnim iskustvima učenika. Učitelji su imali priliku sudjelovati u radionici gdje su primijenili predstavljene metode na konkretne nastavne situacije.​

Gospodin Bešlagić u nastavku je održao radionicu za roditelje učenika pod nazivom „Razgovarajmo o stresu: jednostavne strategije za podršku mentalnom zdravlju Vašeg djeteta“. Radionica je bila usmjerena na razumijevanje školskog stresa kod djece te na izgradnju svakodnevnih navika koje jačaju njihovu mentalnu dobrobit. Roditelji su se upoznali s tehnikama aktivnog slušanja, prepoznavanja znakova stresa i pružanja emocionalne podrške, a također su razmijenili iskustva i savjete o suočavanju s izazovima školskog života.

Sljedećeg dana, 24. travnja 2025., gospodin Deni Bešlagić održao je radionice za učenike različitih uzrasta.

Za učenike od 1. do 4. razreda organizirana je radionica pod nazivom “Škola i stres – savjeti i trikovi za pozitivno odrastanje”. Radionica je bila zabavna, a učenici su kroz igru, razgovor i praktične vježbe otkrivali jednostavne načine nošenja sa školskim stresom i očuvanja pozitivnog raspoloženja bez obzira na izazove s kojima se susreću. Kroz razne aktivnosti učili su kako jačati svoju otpornost i razvijati pozitivne navike za svakodnevni život.

Za učenike 5. i 6. razreda održana je radionica “Poticaj za mozak: Čitanje i matematika”. Ova interaktivna i zabavna radionica bila je usmjerena na jačanje vještina čitanja i matematičkog razmišljanja kroz igre, izazove i timski rad. Učenici su otkrivali kako riječi i brojevi zajedno mogu biti zabavni i korisni te su razvijali svoje kognitivne sposobnosti i suradničke vještine.

Za najstarije učenike, 7. i 8. razrede, gospodin Bešlagić održao je radionicu “Opusti se: suočavanje sa stresom i pritiskom vršnjaka”. Ova radionica bila je otvoren i siguran prostor za razgovor o stresu, emocijama i prijateljstvima. Učenici su kroz različite aktivnosti i razgovore otkrivali jednostavne alate za bolje upravljanje stresom, jačanje samopouzdanja te očuvanje mentalnog zdravlja u izazovnim situacijama.

Posljednjeg dana posjeta, 25. travnja 2025., gospodin Bešlagić sudjelovao je u konzultacijama i razmjeni primjera dobre prakse s učiteljima i stručnim suradnicima škole. Tijekom susreta razgovaralo se o mogućnostima daljnje suradnje i primjeni inovativnih metoda u svakodnevnom nastavnom radu. Na kraju su sudionicima uručene potvrde o sudjelovanju.

Posjet g. Bešlagića bio je dragocjeno iskustvo za cijelu školsku zajednicu, a učenici su radionicu ocijenili kao zabavnu, korisnu i poticajnu za svoje buduće školovanje i osobni razvoj.

Skip to content