Temu su strojnog učenja, u okviru eksperimentalnog kurikuluma BrAIn, upoznali učenici 8.a razreda s nastavnicom Tihanom Kraml Kanaet. Osnovni koncepti strojnog učenja vrlo su složeni i učenicima teško shvatljivi.  Sami su to iskusili služeći se konkretnim alatima.   Kroz igru su istraživali i učili.  Igrajući igru „Quick, Draw!“ „Quick, draw!“, upoznali su se s primjerom učenja pod nadzorom. Igrali si i igru „Pac-Man“, ali s posebnim dodatkom, trenirali su model igre tako da prepoznaje pokrete njihove ruke. 

Također, kao primjer potpomognutog strojnog učenja, učenici su igrali igru utrkivanja motocikala na stazi. Motocikli uče metodom pokušaja i pogrešaka i na temelju toga nadograđuju svoje znanje. Kroz cjelokupnu aktivnost učenici su usvojili osnovne koncepte strojnog učenja.

Nastavnica Tihana Kraml Kanaet je navedene aktivnosti predstavila na CUC-u 2025. kao primjer ostvarivanja ishoda i primjer dobre prakse.

Skip to content